gadgets

Min jagt på de fede gadgets

I løbet af den sidste uges tid har jeg været på jagt efter gaver til mine køre brødre. Vi går ikke så meget op i gaver i vores familie, så giver for et par hundrede kroner til hinanden. Dvs det mest er for sjov, og i min søgen efter den sjove gave faldt jeg over en side som anbefaler  forskellige sider med gadgets og du kan tro du får meget for pengene. De henviser til forskellige sider fra Kina, prisen er helt i bund.

Find sjove og billige gadgets fra Kina

Der var alt i tilbehør til iPhone, elektronik til bilen og alverdens andre gadgets. Det endte med at jeg fik købt for et par hundred kroner og allerede 7-8 dage efter var det ankommet. Ret hurtigt når man tænker på det bliver leveret fra Kina. Jeg var især glad for butikken Focal price, men du kan selv kigge lidt, og finde frem til den butik du synes ser mest interessant ud. Jeg skal i hvert fald snart på “jagt” igen.

One thought on “Min jagt på de fede gadgets

  1. Torsten

    Tak for linket. Vidste slet ikke der fandtes så mange billige butikker der solgte billige gadgets i Kina. Har har hørt at så længe prisen ikke overstiger 80 kr. så er skal der ikke betales moms. nogen der ved noget om det?

Der er lukket for kommentarer.