fremkaldelse af billeder

Billig billedfremkaldelse online

Ja så har vi lige haft familie fest og traditionen tro har vi hos min familie fyret en masse billeder af. Min onkel har et spejlreflekskamera han er mægtig glad for, og det benytter vi andre også. Han er så så venlig at sende billederne til online via mail. PÅ den måde har vi alle sammen billederne, men min mormor vil genre have billederne fremkaldt.

Hun klager over at hun ikke har for meget at rutte med, men alligevel vælger hund at få fremkaldt flere hundrede billeder hos den lokal fotobutik til en formue stykket. Derfor satte jeg mig for at finde et godt og billigt sted at få fremkladt billederne online. Jeg fandt en god side med information om billede fremkaldelse online. Her havde de blandt andet samnelignet 10 forskellige billedfremkaldelses selskaber, og jeg fandt frem til at foto.com var billigst, men at deres kvalitet ikke var den bedste. alligevel valgte jeg dem da mormor ikke går så meget op i kvalitet, og da hun fandt ud af hvor mange penge hun sparede, så blev godt nok irriteret over at hun ikke havde benyttet online billed fremkaldelses tjenester noget før.

Jeg var bare glad for at hjælpe mormor

2 thoughts on “Billig billedfremkaldelse online

  1. Tove

    Jeg var slet ikke klar over at der var så mange penge sparet ved at benytte billede fremkaldelse online. Jeg prøvede foto.com og det er faktisk en ok kvalitet de leverer. Prisen den er helt i bund og jeg er i hvert fald en glad og tilfreds kunde:)

Der er lukket for kommentarer.