bredbåndstv

Bredbånd tv

Hvis du er på udkig efter en tv pakke, så kan det være en god ide at se på en samlet bredbånd og tv pakke, da der kan opnås en rabat samlet ved at have begge produkter hos den samme bredbånd udbyder.

Hvis man har meget specifikke krav til hvilken hastighed man skal have på sit bredbånd og samtidig kræver nogle helt bestemt kanaler kan det selvfølgelig blive problematisk at gennemskue markedet. Jeg har selv bredbånds tv fra waoo og der er jeg ovenud tilfreds med deres bredbånds produkt, men er lidt ked af at deres tv pakker ikke har tv3.

Grunden til at jeg alligevel har valgt dem er at deres bredbånd er fiber og har enorme hastigheder som jeg sætter meget pris på. I det store hele er der alligevel ikke så meget jeg gerne vil se på tv3’s tv program så det går alt sammen…