reol i mdf

Reol bygget af MDF plader

Så har jeg været igang med at bygge en reol til mit kontor. Jeg har kun haft et lille skrivebord, hvor min computer har stået, og med tiden har jeg samlet meget information på nettet, som jeg har printet ud og sat i ringbind, og mangler noget orden. Derfor har jeg besluttet at lave en reol af MDf plader, så der kan komme styr på tingene. MDF er et materiale der er let og arbejde med, og derfor kunne projektet lykkes selv for mig.

Læs her for mere info om MDF plader

Sådan greb jeg det an!

Jeg havde fået at vide at en rundsav var vigtig for at save stykkerne helt præcis. Vi fandt frem til hvilke højde og bredde vi ønskede og startede med at lave rammen, så hylderne kun manglede. Vi valgte at hylderne skulle have samme størrelse, så savningen af disse var let at gå til, da vi brugte de samme mål.

Til slut sleb vi reolen og gav den en flot omgang hvid maling. Et fint projekt hvis du ikke skal noget en lørdag.